Garanti- og annulleringsbetingelser
Du har 14 dages returret, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelse af
din vare til at anmode om returnering.For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i original emballage. Du skal også bruge en kvittering eller købsbevis.
For at starte en returnering, bedes du kontakte os på info@amareen.store. Hvis returneringen accepteres, sender vi dig instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer, der returneres til os uden først at have anmodet om returnering, vil ikke blive accepteret. Hvis varen blev sendt direkte fra vores lager i Kina, skal den muligvis også returneres dertil
Køber er ansvarlig for returneringsomkostningerne.
Aflysninger foretaget efter 24 timeperioden vil ikke blive refunderet
Kontakt os på info@amareen når som helst for spørgsmål om returnering.
Vedhæftet fil: Vi har altid brug for et gyldigt sporingsnummer for at spore returneringen + foto af forsendelsesetiketten med returadressen på.
Varerne klargøres automatisk til forsendelse, efter at ordren er afgivet. Som følge heraf er det normalt ikke muligt at annullere ordren, når den først er afgivet. Hvis du ønsker at foretage ændringer i ordren, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt
Skader og problemer
Tjek venligst din ordre ved modtagelsen og kontakt os med det samme, hvis varen er defekt eller beskadiget, eller hvis du har modtaget den forkerte vare, så vi kan vurdere og rette problemet.
Undtagelser/varer som ikke kan returneres
- Produkter som undertøj, undertøj, hårprodukter, orale produkter og andre produkter, der kommer i kontakt med huden, er ikke underlagt Amareens hygiejneretningslinjer. Derfor kan disse produkter ikke returneres, hvis forseglingen er beskadiget.
Vi kan desværre ikke modtage returnering af gavekort.
Vi er ikke villige eller forpligtede til at deltage i en tvistbilæggelsesproces for et forbrugerudvalg.
< br /> Hvis kunden nægter leveringen, vil pakken ikke automatisk blive returneret til afsenderen. Som følge heraf kan vi desværre ikke tilbagebetale købesummen i tilfælde af afslag på accept.
Den hurtigste måde at sikre dig, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har. Når returneringen er blevet accepteret, bedes du foretage et separat køb for den nye vare..
Tilbagebetale
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og vurderet din returnering, og giver dig besked, om tilbagebetalingen er godkendt eller ej. I så fald vil tilbagebetalingen automatisk blive overført til den oprindelige betalingsmetode. Bemærk venligst, at det kan tage noget tid for banken eller kreditkortselskabet at behandle og bestille en refusion.
Levering ikke mulig Vi er ikke ansvarlige, hvis pakken ikke bliver leveret til kunden af følgende årsager:
1: Ufuldstændig adresse / forkert adresse / forkert telefonnummer.
2: Ikke i tide til pakkebutikken for at afhente pakken
Pakken returneres ikke automatisk til afsenderen, men til det udenlandske lager. Efter 7 dages levering til det udenlandske lager vil pakken blive destrueret.
Af denne grund kan vi desværre ikke give en refusion.
Hvis kunden ønsker at modtage pakken, betaler han/hun 8 € returomkostninger, ellers bliver pakken ødelagt.
Den lokale kurer kan tilkaldes for at arrangere en ny levering: 40064009