Er du ikke tilfreds med din ordre?
Vi vil meget gerne høre, hvad vi kan gøre bedre

 

Du kan returnere ordren ubrugt inden for 14 dage efter modtagelse af ordren eller sende os et billede, der viser, at produktet er defekt.

Vi bekræfter billedet, og i de fleste tilfælde kan vi løse dit problem uden refusion.

Vi refunderer dine penge til din bankkonto inden for 5 arbejdsdage efter modtagelse af din ordre eller modtagelse af et billede bekræftet af vores kundeservice

 

Bemærk: Produkter købt med en rabat- eller fordelspakke kan ikke returneres.


Retur med posten

Forpligtelser når returneringen behandles.


Vores hygiejnereturpolitik dækker ikke produkter som undertøj, hårprodukter, orale produkter og andre produkter, der kommer i kontakt med huden.

Disse produkter kan ikke returneres, hvis forseglingen er brudt.


Du har 14 dage efter at have modtaget ordren til at bytte til en anden størrelse/farve/produkt eller anmode om en refusion, og for at gøre det skal du returnere varen først

 

Kunder har 14 dage fra leveringsdatoen til at anmode om en returnering via hjemmesidens kontaktformular, der giver billeder til at understøtte anmodningen.

Hvis et produkt viser sig at være defekt, sender virksomheden en erstatning til kunden uden omkostninger.

Såfremt Kunden ikke ønsker en ombytning, skal produktet returneres til producentens lager for Kundens regning senest 14 dage efter returneringsanmodningen.

Tilbagebetalinger vil blive behandlet inden for 7 dage efter modtagelse af det returnerede produkt.

 

Kontakt vores kundeservice:

E-mailadresseb   info@amareen.store


Angiv årsagen til returneringen og modtag returinstruktioner og returadresse (da vi har flere forskellige lagersteder, så spørg vores kundeservicerepræsentant, hvilket der er tilgængelig til at modtage returnering)

Pak varerne omhyggeligt og send pakken


Kunden er forpligtet til at betale for returneringen

Som afsender er du ansvarlig for returneringen, så spørg altid postvæsenet om en sporingskode, når du returnerer pakken.


Når returneringen er foretaget, bedes du sende et billede af kvitteringen med vores adresse på, samt sporingsnummer og sporingslink, som bevis for returnering, 


Efter du har sendt pakken, så kontakt os på mail med mere information om du ønsker refusion eller en anden størrelse/farve.


Bemærk: Vores hovedkontor er i Holland, men vores lager er i Kina, og vores produkter sendes direkte derfra, så husk, at når du behandler en retur, vil den blive sendt til vores lager i Kina.

Retur adresse:


Name: Liu Changxing
Street adress: Yuantong Express, No. 409,
Suxi Yiwu Town
Zip code: 310000
Province:Zhejiang
State: Zhejiang
Country: China

 

 

 

Køber er ansvarlig for returneringsomkostningerne.


Når produktet når frem til os, vil størrelsen/farven blive leveret hurtigst muligt, eller tilbagebetalingen vil blive foretaget.




 Send
For at gøre dette skal du gå til pakkecentret i dit område (posthus eller kurer) og sende din pakke.

 

Når produktet ankommer til os, ændres størrelsen/farven hurtigst muligt, eller det vil blive refunderet.